Sıkça Sorulan Sorular
Kartımı ilk kez kullanacağım ne yapmalıyım?

Kartınızı kullanmadan önce cep telefonunuzdan sms gönderek kart şifresi almanız gerekiyor. Kart şifreniz ve Kart Portal'ine giriş yapacağınız şifreler birbirinden farklıdır. Portal şifrenizi alabilmek için Giriş Yap'ı tıkladıktan sonra Yeni Kullanıcı'yı seçerek şifre alabilirsiniz.

Kartınızı aktifleştirmek için ise AKTIF yazıp, bir boşluk bırakarak 16 haneli kart numaranızı yazıp, tekrar bir boşluk bırakarak, kullanmak istediğiniz 4 haneli şifrenizi yazıp, 0850 988 9999’a SMS göndererek kartınızı aktif hale getirir ve şifrenizi oluşturabilirsiniz (Örnek; AKTIF 1234123412341234 6789).

Kartıma nasıl şifre alabilirim?

Kartınızı kullanmaya başlamadan önce aktif hale getirmeniz ve şifre oluşturmanız gereklidir. AKTIF yazıp, bir boşluk bırakarak 16 haneli kart numaranızı yazıp, tekrar bir boşluk bırakarak, kullanmak istediğiniz 4 haneli şifrenizi yazıp, 0850 988 9999’a SMS göndererek kartınızı aktif hale getirir ve şifrenizi oluşturabilirsiniz (Örnek; AKTIF 1234123412341234 6789).

Kart şifremi unuttum, nasıl öğrenebilirim?

Tekrar şifre almanız gerekmektedir.

card.momento.com.tr adresine giriş yapmak istiyorum giriş şifremi nasıl oluşturabilirim ?

Sırayla Giriş yap > Bireysel > Yeni kullanıcı sekmelerini tıklamanız gerekiyor, daha sonra kart numaranızı girip, SMS gönderi tıkladığınızda telefon numaranıza giriş şifreniz gelecektir.

Kart bakiyemi nereden öğrenebilirim?

Kartınızın bakiyesini öğrenmek için BAKIYE boşluk kartınızın son 6 hanesini yazarak 0850 540 05 95 ya da 0850 988 99 99 numaralarına SMS gönderebilir (Örnek: BAKIYE 123456) veya card.momento.com.tr adresinden Momento Kart hesabınıza giriş yaparak da görebilirsiniz.

Kart kullanımlarımı ve yapılan iadeleri nereden öğrenebilirim?

card.momento.com.tr adresinden, info@momento.com.tr’den, 0850 532 2380 Momento Destek Hattı'nı arayarak, momento.com.tr internet sitemizdeki chat uygulamasını kullanarak veya kartınızın arkasındaki destek merkezini arayarak yaptığınız kullanımlar ve yapılan iadeler hakkında bilgi alabilirsiniz.

Ürünümü iade etmek istiyorum ne yapmalıyım?

Bir ürünü iade etmek istiyorsanız ,alışveriş yaptığınız marka ile görüşmeniz gerekiyor.

Marka iade tutarını kart hesabıma geri yatırdığını söylüyor, para iadesinin gelip gelmediğini nereden öğrenebilirim? Ne kadar sürede iade edilen tutar kartıma aktarılmış oluyor?

card.momento.com.tr adresinden, info@momento.com.tr’den ve 0850 532 2380 Momento destek hattını arayarak veya momento.com.tr internet sitemizdeki chat uygulamasını kullanarak ve kartınızın arkasındaki destek merkezini arayarak yaptığınız harcamaları ve yapılan iadeler hakkında bilgi alabilirsiniz.İade tutarları 7 iş günü içinde hesabınıza aktarılmaktadır.

Kartımla yaptığım harcamaları nereden öğrenebilirim?

card.momento.com.tr adresinden, info@momento.com.tr’den ve 0850 532 2380 Momento destek hattını arayarak yaptığınız harcamaları öğrenebilirsiniz.

Kartım hangi markalarda geçerlidir nereden öğrenebilirim?

Kartınızın geçerli olduğu markaları ve istisnai durumları size kart ile birlikte gönderdiğimiz yönergeden ve card.momento.com.tr adresine giriş yaparak öğrenebilirsiniz.

Kartımı tanımlı mağazalardan birinde kullanmak istedim ancak kartım geçmedi ne yapabilirim?

Kartınızı ilgili markada ödeme anında pos cihazından geçirdiğinde bir sorun ile karşılaştıysanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Kartımı kaybettim ne yapabilirim?

Kayıp/çalıntı bildirimi için 0850 988 8888 arayıp kartınızı kullanıma kapatabilir ve info@momento.com.tr adresinden yeni kart talebinde bulunabilirsiniz.

Momento Kart Giriş Momento Blog
İletişim
info@momento.com.tr
0850 532 2380
Adres
Han Spaces
Nispetiye cad. 24/17. Levent, İstanbul
Gizlilik Politikası